Η διανομή τροφίμων από τη Χρυσή Αυγή, στην πλατεία Συντάγματος, μόνο σε όσους επεδείκνυαν ελληνική ταυτότητα και κατεγράφοντο τα στοιχεία του αίματός τους, προσημαίνει την ώρα μηδέν για την ελληνική κοινωνία, την ώρα της ηθικής και ψυχικής της αποσάθρωσης.
Μόνο ντροπή μπορεί να νιώσει ένας Ελληνας, ακόμη και στην πληγωμένη Ελλάδα του 2012, όταν μελανοχίτωνες μοιράζουν μακαρόνια εξετάζοντας το αίμα του πεινώντος. Ντροπή, γιατί αυτή η ωμά ρατσιστική ενέργεια διεξάγεται υπό την σκιά της δημοκρατικής Βουλής των Ελλήνων.
Ντροπή, γιατί η διάκριση αίματος ποδοπατά όλες τις παραδόσεις ελληνικού πολιτισμού, όπως κι αν τις δει κανείς, από τον Ξένιο Δία και την Αθηνά Ξενία των ομόγλωσσων αρχαίων προγόνων έως τον Καππαδόκη Μέγα Βασίλειο τον ελληνοχριστιανό ομόδοξο: «Εάν εύρης εχθρόν που ευρίσκεται εις δυσκολίαν μη προσθέσης εις την οργήν που σε κατέχει την εκδίκησιν, αλλά να τον θρέψης όπως εκείνος έθρεψε τους αδελφούς που τον επώλησαν.» (Μ. Βασίλειος, Εν λιμώ και αυχμώ).
Ντροπή. Και δέος για το τι περιμένει όποιον περιφρονεί ιδρυτικές συνθήκες της ανθρωπιάς: «ξένος ήμην και ου συνηγάγετέ με, γυμνός και ου περιεβάλετέ με, ασθενής και εν φυλακή και ουκ επεσκέψασθέ με». Ας μην αναρωτηθεί κανείς μωρός σήμερα: «Κύριε, πότε σε είδομεν πεινώντα ή διψώντα ή ξένον ή γυμνόν ή ασθενή ή εν φυλακή και ου διηκονήσαμέν σοι;» Η απάντηση θα είναι πάντα η ίδια, τρομερή και ισχύουσα: «Εφ’ όσον ουκ εποιήσατε ενί τούτων των ελαχίστων, ουδέ εμοί εποιήσατε. Και απελεύσονται ούτοι εις κόλασιν αιώνιον» (Ματθ. 25:41-46)
Κόλαση είναι ο κόσμος του αρχέγονου αίματος και της ωμής βίας, τα μακαρόνια του μελανοχίτωνα φουσκωτού. Κι όσοι προσπερνούν τέτοιες ωμότητες, με μικροδικαιολογίες και μουρμουρητά, ας ετοιμαστούν να δείχνουν εφεξής ταυτότητα και αίμα, για να μιλούν, να σκέφτονται, να αναπνέουν.
27 Σχόλια
Comments feed for this article
4 Αυγούστου 2012 στις 9:44 πμ
Ανώνυμος
Αν λύκοι έτρωγαν ανενόχλητοι τους περαστικούς εμπρός από τη Βουλή των Ελλήνων (ενώ μέσα στη Βουλή, είχαν τη φωλιά τους) θα έφταιγαν οι λύκοι ή η Βουλή των Ελλήνων;
Να με συμπαθάτε – όπως λέει κι ο λαός – αγαπητέ κ. Ξυδάκη, αλλά κινούμενος στο αντιρατσιστικό πνεύμα σας, συμπονώ, ειλικρινά, πολύ περισσότερο τους λύκους έναντι των υπολοίπων βαρβάρων. Οι λύκοι, εξάλλου, ποτέ δεν έχουν καλό τέλος ούτε στα παραμύθια, μια και αφού παίξουν τον ρόλο «του φόβου που φυλάει τα έρημα», στο τέλος τους ανατίθεται ο ρόλος του αποδιοπομπαίου τράγου, και, κατά «κανόνα», τους ξεκοιλιάσει ο «καλός κυνηγός» που «έλειπε στο κυνήγι της μπεκάτσας», όσο ο λύκος αλώνιζε στο σπίτι της γιαγιάς.
Περισσότερο εγώ φοβάμαι να βρεθώ μόνος μου μ’ εκείνες τις κοκκινοσκουφίτσες, τις μεγαλωμένες σε «καλά σπίτια», με γαλλικά και πιάνο, οι οποίες τρώνε αδιακρίτως (και ανεξαρτήτως ομάδας αίματος) τα πάντα, από συγγενείς τους μέχρι και λύκους, δίχως καν να ρεύονται μετά, μια και ξέρουν από σαβουάρ βιβρ (και πώς να μην τις παίρνουν χαμπάρι)!!
4 Αυγούστου 2012 στις 11:09 πμ
kostas.nik
«Παντού νταβάδες χορηγοί,/ γιατί η ντροπή στον τόπο αυτό πάντα είχε πλάτες.» http://www.youtube.com/watch?v=Yybs1UxOlQA
4 Αυγούστου 2012 στις 11:32 πμ
John
Σας ευχαριστω παρα πολυ για αυτο το υπεροχο αρθρο.
Θα το μοιραστω με οσους περισσοτερο μπορω.
Δυστυχως παρα πολλοι εχουν εδω και καιρο ξεχασει ολα οσα μας θυμησατε.
4 Αυγούστου 2012 στις 1:07 μμ
nigh
Reblogged this on nigh.
4 Αυγούστου 2012 στις 2:29 μμ
Ξένος ήμην και ου συνηγάγετέ με | ahairlessape
[…] Από το βλέμμα […]
4 Αυγούστου 2012 στις 11:48 μμ
"Μέγας Βασίλειος"
δηλ. εσείς οι δουλέμποροι παραδέχεστε ότι οι λαθρομετανάστες είναι εχθροί! Ως εκ τούτου, εμμέσως πλην σαφώς, προωθείτε και υποστηρίζετε τους εχθρούς της πατρίδας και ως άλλοι γερμανοτσολιάδες ευχόσαστε την κατάληψη της από τους ξένους εισβολείς. Κατά το «βάστα Ρόμελ». Μόνο που τελικά ο «Ρόμελ» ητήθηκε οικτρά και τους δοσίλογους μετά την κατοχή τους «περάσανε απο μαχαίρι»! Είναι γεγονος ότι αρκετοί τη γλύτωσαν αλλά τι σας κάνει να πιστεύετε ότι «θα ξαναδούμε το ίδιο έργο»;
5 Αυγούστου 2012 στις 12:46 πμ
Ανώνυμος
Ο διάλογος που οφείλει να αναπτυχθεί μεταξύ των Ελλήνων (και Έλληνες, είτε μας αρέσει είτε όχι, είναι και οι χρυσαυγίτες) είναι πως ο ελληνισμός είναι μια ανοιχτή, διαχρονική δομή. Δεν περιορίζεται μόνο σε τσολιάδες, παπάδες και Μεγαλέξανδρους, τους οποίους και φυσικά περιλαμβάνει. Ούτε Έλληνες είναι μόνο οι δεξιοί/ακροδεξιοί και μόνο οι χριστιανοί, είτε μόνο οι αναρχικοί, αριστεροί, σοσιαλιστές και λοιποί συγγενείς.
«Η Ελλάδα αποτελεί διαχρονικά ένα σύμπλεγμα απλοτήτων. Η επιθυμία να διαχωρίσουν αυτές οι απλότητες δεν συμβαδίζει με την ολοκλήρωση της δόμησης. Με αυτόν τον τρόπο επιχειρείται και μία επίθεση εναντίον της ποικιλίας του ελληνικού πνεύματος. Η επιλογή μίας και μόνο απλότητας ως αντιπροσωπευτικής του ελληνικού λαού δεν είναι μόνο ανόητο από στρατηγικής πλευράς, αλλά αποτελεί και ιστορικό λάθος. Όταν διαχωρίζουμε ακόμα και την αρχαιότητα σε πόλεις, είναι αναμενόμενο να μη βλέπουμε το ελληνικό σύμπλεγμα. Επιπλέον, ξέρουμε ότι κάθε τέτοιος διαχωρισμός όταν υλοποιήθηκε έδωσε αφορμή και πρόσχημα στους εχθρούς μας για να μας επιτεθούν.»
5 Αυγούστου 2012 στις 3:12 πμ
Βασιλίκα
Πολύ χαίρομαι που έγραψες αυτό το κείμενο. Μπράβο!
5 Αυγούστου 2012 στις 4:13 πμ
παρατηρητης
Η ζωή προχωράει ερήμην των μελανοχιτώνων, των μαύρων ή των γκρίζων λύκων και της κοκκινοσκουφίτσας και τους υποχρώνει να κρυφτούν στο περιθώριό τους, όταν η σκέψη, η αίσθηση η κοινωνική και πολιτική συμπεριφορά μας κινούνται στη σφαίρα που όρισε το εξαιρετικό άρθρο.
5 Αυγούστου 2012 στις 10:35 πμ
anonymous
βλέπω το ρουφιανιλίκι είναι δύσκολη και ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΗ δουλειά! Μια βαφτίζεις τους λαθρομετανάστες εχθρούς και μια τους θεωρείς ξένους. Τσοντάρεις και λίγο απο κανά ευαγγέλιο που σου σφύριξαν (γιατί μη μου πεις ότι κατάλαβες τι λέει) και έτοιμος ο ‘copy paste’ αχταρμάς. Μόνο που φαίνεται να ξεχνάς ότι οι ερασιτέχνες ρουφιάνοι ζουν ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ στην κόψη του ξυραφιού!
5 Αυγούστου 2012 στις 1:55 μμ
Άγγελος
Το κείμενο είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον για τα αποσπάσματα από τον Μέγα Βασίλειο που υπενθυμίζει. Δεν είναι απολύτως ευκρινές ωστόσο, εάν τον συγγραφέα τον ενοχλεί αυτό καθαυτό το γεγονός της διανομής τροφίμων μονάχα σε Έλληνες, ή αν τον ενοχλεί το ότι την διανομή διενήργησαν οι νεοναζί. Τον ενοχλούν άραγε και τα δύο εξίσου, ή μήπως το ότι με τον τρόπο αυτό αυξάνεται η πολιτική διεισδυτικότητα των τελευταίων στην ελληνική κοινωνία;
Είναι πολλά τα θέματα που θίγονται παράλληλα – και η απόσταση μερίδας της ελληνικής κοινωνίας από τον ευαγγελικό λόγο του Βασιλείου, καθώς και η απλή αδυναμία κατανόησης ακόμα και συλλογισμών στα πλέον απλά ελληνικά, καταδεικνύεται στα χυδαία σχόλια που αναρτώνται πιο πάνω. Πέραν ωστόσο της έμπρακτης προπαγάνδας των νεοναζί, υπάρχει μια βάση στο φαινόμενο της διάκρισης των φυλών στην φιλανθρωπία, που δεν θίγεται απ’ τη λογική του κειμένου: Η αλληλεγγύη προς τον παράνομο ή τον «παραπανήσιο» ξένο, μπορεί να αποτελέσει βοήθημα παραμονής του στην Ελλάδα ή και συρροής και άλλων ομογενών του, σε βάρος των αντοχών και της εικόνας της ελληνικής κοινωνίας, ακόμα και της φιλοξενίας της. Η βοήθεια προς τον Έλληνα, αποτελεί ενίσχυση μιας προϊούσας κοινωνικής συνοχής που διαρρυγνύεται σήμερα ανεπανόρθωτα.
Δυστυχώς, μέχρι να λυθεί αυτή η αντινομία, φαινόμενα τέτοιων διακρίσεων θα τυγχάνουν τουλάχιστον της ανοχής της ελληνικής κοινωνίας. Καλο θα ήταν ο αρθογράφος να εντάξει στον προβληματισμό του και αυτή την πτυχή.
5 Αυγούστου 2012 στις 1:57 μμ
Dildo Dildex
Με το υπεραπλουστευτικό επιχείρημα ότι οφείλει να αναπτυχθεί διάλογος μεταξύ των «Ελλήνων» μεταξύ των οποίων συγκαταλέγεις και τους χρυσαυγίτες (σχόλιο ανώνυμου στις 5 Αυγούστου 2012, 12:46 πμ) και το γενικεύεις περιλαμβάνοντας στους «Έλληνες» εκτός από τον συρφετό τσολιάδων, παπάδων και μεγαλέκων αναρχικούς σοσιαλιστές αριστερούς και λοιπούς συγγενείς όπως τους χαρακτηρίζεις το θεωρώ είτε πολιτική αφέλεια είτε γραμμένο εκ του πονηρού.
Ο εχθρός δεν είναι οι κακοί ξένοι έτσι γενικά κι αόριστα, ο εχθρός δεν είναι καν οι «ξένοι», ο εχθρός είναι και μέσα στην Ελλάδα κι είναι οι δεξιοί, οι ντεμεκ σοσιαλιστές κι οι ντεμεκ αριστεροί (βλέπε ΔΗΜΑΡ), η χρυσή αυγή, ο κάθε είδους φασισμός, ρατσισμός και νεοναζισμός, οι τράπεζες, οι εφοπλιστές, οι μεγαλοκαναλάρχες και τα έμμισθα τσιράκια τους, όλο το παγκόσμιο καπιταλιστικό σύστημα, οι μπάτσοι, ο Μάνεσης κι ο κάθε Μάνεσης κι ο κάθε Αλαφούζος
Και σύμμαχοι και σύντροφοι στον αγώνα είναι ο κάθε ένας και η κάθε μια που αγωνίζεται όχι μόνο κατά των μνημονίων αλλά και κατά του φασισμού, του ρατσισμού, του νεοναζισμού και του καπιταλισμού που θρέφει αυτά τα φαινόμενα.
Τόσο απλά είναι τα πράγματα. Ο αγώνας για την αληθινή από όλα αυτά τα παραπάνω ελευθερία ενώνει εθνικότητες, φυλές, θρησκείες, διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό κλπ κλπ, όπως και την εργατική τάξη διεθνώς.
Τώρα, πως νομίζεις εσύ, ότι με τη νεοναζιστική συμμορία που υμνεί τον Χίτλερ και ονειρεύεται νέα άουσβιτς και δολοφονεί και τρομοκρατεί μετανάστες, ομοφυλόφιλους, αριστερούς, συνδικαλιστές και κρύβει αυτό που στ’αλήθεια είναι, μέρος του συστήματος που ψευδέστατα και υποκριτικά υποστηρίζει ότι αντιμάχεται μπορείς να κάνεις διάλογο;;;;;………
5 Αυγούστου 2012 στις 7:33 μμ
Ανώνυμος
Συμφωνώ μαζί σου Dildo Dildex
Αν μπορούσα να πατήσω το κουμπί και να εξαφανιστούν όλα ανεξαιρέτως τα αποβράσματα (κι ας ήμουν κι εγώ μέσα τους, καταχωρημένος ως απόβρασμα), θα το έκανα. Αν ξέρεις εσύ αυτόν τον τρόπο να απαλλαγούμε από τους κακομούτσουνους, θα σε ευγνωμονώ αν τον εφαρμόσεις με επιτυχία (αν αποτύχεις, δεν πειράζει, ξαναδοκιμάζεις αργότερα, χρόνος υπάρχει άπλετος). Ωστόσο επιμένω πως Έλληνες (δλδ. άνθρωποι) είμαστε εν δυνάμει όλοι. Δεν είμαι ρατσιστής να σιχαίνομαι τους χρυσαυγίτες, όπως αυτοί τους μαύρους και τους κομμουνιστές ή όπως οι κομμουνιστές και πολλοί άλλοι συγγενείς μας. τους χρυσαυγίτες. Σε αυτό το «εν δυνάμει» ενδημεί και ο διάλογος, ο οποίος είναι επίσης ένα όπλο. Εγώ προτείνω αυτό το όπλο, ως μια εναλλακτική. Γιατί να σκοτώσω κάποιον, αν αυτό δεν μου λύνει το πρόβλημα, αλλά αντιθέτως, το φουντώνει και το διαιωνίζει; Εξάλλου πάντα φοβάμαι πως μπορεί να σκοτώσω λάθος ανθρώπους ή να αφήσω πολλούς που δεν θα ‘πρεπε ζωντανούς.
Μπορεί να κάνω βέβαια τραγικό λάθος. Ε, ας μου αποδείξει η πραγματικότητα το αντίθετο, δια της εξαφανίσεως των κακομούτσουνων από την επικράτειά της. Σ’ έναν κήπο με ευωδιαστά άνθη και πεταλούδες, υπάρχει άφθονη κοπριά, σκουλήκια, πετούν νυχτόβια αρπακτικά και κάποια στιγμή περνάει ένα αγροτικό τρακτέρ και τα κάνει όλα «ισιάδα». Η χλόη θα φυτρώσει ξανά επί των όποιων ερειπίων και λουλούδια θα ξανανοίξουν τα πέταλά τους προς τον ήλιο. Και τα σκουλήκια θα υπάρχουν κι αυτά. Κάνουν κάποια δουλειά σε αυτόν τον πλανήτη, που δεν βρίσκω πιο ποιητικό όνομα, από τον ονομάζω Ελλάδα.
13 Αυγούστου 2012 στις 1:05 μμ
Dildo Dildex
τι εννοείς όταν λες κακομούτσουνους; δεν έχει κανένα νόημα η παράθεση απλώς χαρακτηρισμών του είδους κακομούτσουνους; Εσύ μπορεί να συμφωνείς μαζί μου γιατί μάλλον δεν κατάλαβες ή δεν ήθελες να καταλάβεις ότι δεν υπάρχει καμιά περίπτωση να υπάρξει ανοχή προς τη χρυσή αυγή γιατί είναι συμμορία ναζί που δρα ακριβώς με αυτό τον τρόπο. Κι από πότε θεωρείς ότι μόνο οι έλληνες είναι άνθρωποι; …. κι αμέσως μετά λες δεν είμαι ρατσιστής, μα είσαι ρατσιστής όταν υποστηρίζεις ότι μόνο οι έλληνες είναι άνθρωποι και μιλάς για κακομούτσουνους…. κι αυτή η καραμέλα που έχω δει πολλούς να πιπιλάνε ότι: μη γινόμαστε ρατσιστές με τους χρυσαυγίτες είναι εντελώς άκυρη και άδεια νοήματος. Γιατί, το να αμυνθείς και να καταπολεμήσεις το ρατσισμό, φασισμό και ναζισμό παλιό ή νέο, κι αυτούς που τον εκφράζουν είναι αγώνας και άμυνα των ανθρώπων που θέλουν να ζουν ελεύθεροι ενάντια σε αυτούς που θέλουν να εξολοθρεύσουν όσους δεν είναι σαν κι αυτούς, δηλαδή όλους τους υπόλοιπους
6 Αυγούστου 2012 στις 6:48 μμ
Κυάνεον Σέλας
Γιατί πείνασα, και δε μου δώσατε να φάω, δίψασα, και δε
μου δώσατε να πιω, ξένος ήμουν, και δε με περιμαζέψατε, γυμνός ήμουν, και δε με ντύσατε, άρρωστος και στη φυλακή, και δε με επισκεφτήκατε…
7 Αυγούστου 2012 στις 8:09 πμ
athens man
Ξεκαθαρίζω ότι δεν είμαι χρυσαυγίτης και προχωρώ λέγοντας ότι οι κινήσεις της Χ.Α. για διανομή τροφίμων σε Έλληνες μόνον έχει την λογική ότι εφόσον η Ελλάδα πλήττεται από την ύφεση και ότι χιλιάδες ελληνικές οικογένειες έχουν πρόβλημα διαβίωσης, θα δώσουν τα τρόφιμα σε αυτές.
Προσωπικά το θεωρώ πλήρως λογικό και θα παρότρυνα τις πολιτικές αριστερές δυνάμεις που δεν τους πειράζει η ύπαρξη των λαθραίων (γιατί τέτοιοι είναι όσο σκληρό κι αν ακούγεται), να δώσουν ένα μέρος της παχυλής κομματικής τους επιχορήγησης ώστε να τους ταΐσουν, να τους πλύνουν, να τους ντύσουν, να βάλουν δικηγόρους να τους βγάλουν χαρτιά, να τους στεγάσουν και επίσης να φέρουν συνεργεία απολύμανσης και μυοκτονίας γιατί, δεν ξέρω αν το γνωρίζετε, όπου μένουν συγκεντρωμένοι αυτοί υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με ποντίκια και αρουραίους λόγω των συνθηκών που προσπαθούν να ζήσουν.
Όσα λέω έρχονται από προσωπικές μου εμπειρίες αφού είμαι κάτοικος και εργαζόμενος κέντρου. Και όταν λέμε κέντρο δεν εννοούμε το Κολωνάκι, το Σύνταγμα ή άλλες κυριλέ περιοχές, αλλά αυτές πέριξ της Πατησίων, του Αγίου Παντελεήμονα κλπ.
Όταν μιλάω με κάποιον για το πρόβλημα λαθρομετανάστευσης, τον ρωτάω πρώτα πού μένει. Κι αν είναι κάτοικος εκτός του σκληρού πυρήνα του κέντρου, σημαίνει ότι δεν ξέρει το πρόβλημα γιατί απλά δεν το έχει δει, δεν το έχει ζήσει. Δεν έχει δει να σφάζονται πακιστανοί με στιλέτα στα 3 μέτρα μπροστά του κι αυτός να είναι εγκλωβισμένος (αλλά και ίσως προστατευμένος) μέσα στο αμάξι του.
Αφήστε λοιπόν τα αποσπάσματα και τα αποφθέγματα και σκύψτε πάνω στο πρόβλημα, γιατί για πρόβλημα πρόκειται.
Δεν μπορεί η Ελλάδα να είναι η κολυμβήθρα του κάθε κατατρεγμένου και ταλαίπωρου ανθρώπου γιατί δεν αντέχει. Αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό. Ξεκολλήστε από τις δηθενιές και τις καρέκλες του Floral και άλλων μπουρζουαζίστικων καφετεριών στις οποίες αναλύετε όλα τα προβλήματα και δίνετε λύσεις μονόπλευρες και ανεφάρμοστες.
Συνδεθείτε επιτέλους με την πραγματικότητα.
11 Αυγούστου 2012 στις 2:03 μμ
zamu
ο ρόλος της Αριστεράς δεν είναι να μοιράζει τρόφιμα ή να καθαρίζει τα σκουπίδια ή να κάνει όποια δουλειά πρέπει να κάνει η πολιτεία -που δεν τη κάνει. Μπορεί κατά περίπτωση να προβεί και σε τέτοιες κινήσεις, αλλά όχι κυρίως και πάντα εντός πολιτικού σχεδίου με ευρύτερους στόχους. Γιατί ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ άλλος από το κράτος να λύσει αυτά τα προβλήματα, κανείς άλλος δεν έχει την οικονομική και οργανωτική δυνατότητα. Μάλιστα οι «φιλάνθρωποι εφοπλιστές» που κλέβουν 100 από το λαό και δίνουν 1 ως φιλανθρωπία, μπορούν να κάνουν τέτοια πράγματα καλύτερα από την Αριστερά. Ίσως και οι ναζιστές μαχαιροβγάλτες, που χρηματοδοτούνται από τους καπιταλιστές και το κράτος (βλέπε π.χ. Γαλάζια Στρατιά και ΟΠΑΠ)
Ρόλος της Αριστεράς είναι να οργανώνει τις αντιστάσεις, να πιέζει το σύστημα να ικανοποιεί τις ανθρώπινες ανάγκες, μέχρι να το ανατρέψει και να το αντικαταστήσει με ένα άλλο που θα έχει στόχο την εξυπηρέτηση των ανθρώπων όχι των κερδών. Είναι να χτίσει τους όρους για ένα ΕΡΓΑΤΙΚΟ κράτος, στη θέση του σημερινού.
Όποιος θέλει εύκολες λύσεις, απλά δεν υπάρχουν. Η μόνη λύση είναι ο κοινός αγώνας όλων των καταπιεσμένων.
Υ.Γ.
όποιος νομίζει ότι για το εγκλημα ευθύνονται οι ξένοι, ας ξανακοιτάξει τα στοιχεία που δίνει μέχρι και η ρατσιστική, μισοχρυσαυγίτικη ΕΛ.ΑΣ.. Για το έγκλημα ευθύνονται κυρίως έλληνες. Σαν τον χρυσαυγίτη που βίασε 15χρονη αλβανίδα πρόσφατα.
13 Αυγούστου 2012 στις 2:06 πμ
Ανώνυμος
Αυτό λέω κι εγώ. Συνεργασία. Διάλογος. Να ξεκαθαρίσουμε τους ρόλους μας. Να οργανωθούμε. Τι θα κάνει το κράτος, τι θα κάνει η Αριστερά και τι οι χρυσαυγίτες. Ποια θα είναι η γιαγιά, ποια η κοκκινοσκουφίτσα, ποιος ο κακός λύκος και ποιος ο καλός κυνηγός. Εγώ, για παράδειγμα, θα ήθελα να παίξω το ρόλο των μανιταριών που μαζεύει η κοκκινοσκουφίτσα από το δάσος, για να τα πάει στη γιαγιά που είναι άρρωστη. Άλλος μπορεί να θέλει να είναι το καλάθι της κοκκινοσκουφίτσας, άλλος τα γυαλιά της γιαγιάς κι άλλος το κομπολόι του κυνηγού. Δουλειά υπάρχει για όλους. Όρεξη για δημιουργία αν έχουμε, θα μεγαλουργήσουμε όλοι στους ρόλους μας.
13 Αυγούστου 2012 στις 1:21 μμ
Dildo Dildex
θα αστειεύεσαι φυσικά ανώνυμε……… οι χρυσαυγίτες που σήμερα δέρνουν και δολοφονούν μετανάστες και ομοφυλόφιλους, που επιτίθενται σε αριστερούς, συνδικαλιστές, απεργούς, που στηρίζουν τη διάλυση της ελλάδας και της κοινωνίας καθώς έχουν ταχθεί σαφώς στο μνημονιακό μπλοκ, που στηρίζουν τον κάθε Μάνεση ενάντια στους απεργούς κι αύριο θα στηρίζουν και την Eldorado Gold που θα θέλει να ρημάξει τη Χαλκιδική αν δεν τη στηρίζουν ήδη, που εκθειάζουν τον Χίτλερ και ονειρεύονται νέα Άουσβιτς, που έχουν σκοπό να υποβάλλουν σε στείρωση κι ευθανασία ΑΜΕΑ, τοξικομανείς, επιληπτικούς, παρανοϊκούς (μπες στον ιστοχώρο τους στο «πράσινη πτέρυγα» αν δεν το ήξερες, αλλά τι λέω, μπορεί και να μπήκες ήδη, τώρα, αν συμφωνείς με αυτά, είσαι το ίδιο εγκληματικός με αυτούς) δεν είναι δυνατόν να θεωρείται εντελώς φυσιολογικό να αφεθούν να διασπείρουν το δολοφονικό τους μίσος χωρίς κάποιος να τους σταματήσει, είναι αδιανόητο και απαράδεκτο να θεωρείται ότι η χρυσή αυγή έχει κι αυτή θέση στη… «δημοκρατία» γιατί δεν έχει θέση σε καμιά
ανοιχτή, ελεύθερη και υγιή κοινωνία μια τέτοια ναζιστική συμμορία
14 Αυγούστου 2012 στις 5:26 πμ
Ανώνυμος
Αγαπητέ οι χρυσαυγίτες λένε τις απόψεις τους ελεύθερα, όπως ελεύθερα μπαίνουν οι μετανάστες στην Ελλάδα, όπως ελεύθερα ψήφισε ο ελληνικός λαός τόσο τους χρυσαυγίτες, όσο και όλους τους υπόλοιπους. ΝΔ, ΠαΣοΚ και ΔηΜαΡ, ελεύθερα ψηφίζουν ό,τι ψηφίζουν. Ελεύθερα, επίσης, οι εισαγγελείς δεν επεμβαίνουν σε τίποτε από όλα αυτά, παρά μόνο σε ό,τι επεμβαίνουν. Είναι νόμιμη η Χ.Α. και ό,τι λέει σύμφωνα με τους νόμους του ελεύθερου κράτους μας και τους υπεύθυνους για την έκφραση και την τήρηση αυτών των νόμων. Νόμιμος ο Τσίπρας και ό,τι λέει. Νόμιμος ο Σαμαράς, η Παπαρήγα και οι υπόλοιποι. Αν έχεις κάποιο πρόβλημα, δεν καταλαβαίνω γιατί επικεντρώνεται μόνο στην Χ.Α και όχι έναντι της εννοούμενης νομιμότητας και ελευθερίας όπου δεν απαγορεύει στην Χ.Α ή στον όποιον άλλο να κάνουν ό,τι κάνουν;
Επίσης, δεν εννοώ πως άνθρωποι είναι μόνο οι έλληνες ούτε εξάγεται κάτι τέτοιο από τα γραφόμενά μου. Αν εσύ καταλαβαίνεις αυτό, κάνεις λάθος.
23 Αυγούστου 2012 στις 4:38 μμ
Dildo Dildex
πρώτον οι χρυσαυγίτες είναι υμνητές και λάτρεις του χίτλερ και φαντασιώνονται νέα άουσβιτς, κάτι που δυστυχώς με τα λεγόμενα κέντρα φιλοξενίας που στην ουσία είναι στρατόπεδα συγκέντρωσης έγινε πραγματικότητα, δεύτερον οι μετανάστες δεν μπαίνουν ελεύθερα στην Ελλάδα, φεύγουν αναγκασμένοι, κυνηγημένοι, διωκόμενοι από τις χώρες τους εξαιτίας επεμβάσεων πολιτικών, οικονομικών και στρατιωτικών όπου συνέδραμαν ενεργά όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις και πληρώνουν λαθρεμπόρους για να τους μεταφέρουν, τρίτον, η χρυσή αυγή είναι ναζιστική συμμορία κι αν υπήρχε – τονίζω αν υπήρχε – αληθινή δημοκρατία ποτέ σε αυτόν τον τόπο, η χρυσή αυγή ή δεν θα υπήρχε – επειδή ο ελληνικός λαός στη συντριπτική του πλειοψηφία θα αγκάλιαζε τους μετανάστες ως ίσους (σε ένα μέρος του το κάνει και σήμερα) ή θα ήταν παράνομη γιατί δεν δέχονται τους βασικούς κανόνες της οποιασδήποτε δημοκρατίας, όχι ότι η δημοκρατία είναι κάτι άλλο πέρα από μια βελούδινη δικτατορία κι ολιγαρχία της αστικής τάξης κι όσων τα συμφέροντα αυτή προωθεί, τέταρτον δεν μιλάμε για «λαθρο»μετανάστες, καιρός είναι να μιλήσουμε για λαθροαφεντικά που εκμεταλλεύονται τους μετανάστες για υπερωριακή κι ανασφάλιστη εξευτελιστικά χαμηλόμισθη δουλεία (ξέρω πολύ καλά που έβαλα τον τόνο), πέμπτον η προσπάθεια σου ισοπέδωσης των πάντων όταν λες ελεύθερη η χ.α. να λέει ότι θέλει, ελεύθεροι οι μετανάστες να μπαίνουν στην ελλάδα, νόμιμος ο Τσίπρας να λέει ότι θέλει, κι ο Σαμαράς κι η Παπαρήγα (δικά σου λόγια τα παραπάνω) είναι φασιστική και γκεμπελική, η χ.α. κι ο Σαμαράς είναι στο ίδιο στρατόπεδο (θυμίσου ότι ήταν ο Σαμαράς που προεκλογικά μιλούσε για «ανακατάληψη των πόλεων από τους μετανάστες») η μεν Παπαρήγα είναι τόσο συμβιβασμένη με το σύστημα που δεν μπορώ να τη θεωρήσω ότι μπορεί να συμβάλλει με κάποιον τρόπο σε οποιαδήποτε γνήσια λαϊκή εξέγερση, ο δε Τσίπρας δεν έχει τη θέληση να κάνει κάτι διαφορετικό από μια απλώς διαχείριση της κρίσης, όμως αυτό, σε καμιά περίπτωση δεν βάζει την αριστερά με όλες της τις τάσεις, τις διαφωνίες, τις εντάσεις, τις αδυναμίες στο ίδιο τσουβάλι με τους άμεσα υπεύθυνους για την πολυεπίπεδη κρίση που βιώνουμε, κι οποιαδήποτε τέτοια σύνδεση είναι εκ του πονηρού και φασιστικής αντίληψης…
23 Αυγούστου 2012 στις 4:51 μμ
Dildo Dildex
τότε πες ξεκάθαρα τι εννοείς όταν λες αυτό: Ωστόσο επιμένω πως Έλληνες (δλδ. άνθρωποι) είμαστε εν δυνάμει όλοι., κι αυτό: σε αυτόν τον πλανήτη, που δεν βρίσκω πιο ποιητικό όνομα, από τον ονομάζω Ελλάδα. εκτός κι αν…. είστε…. πολλοί «ανώνυμοι» εδώ μέσα, κάτι που είναι πολύ πιθανό…. όπως και να’χει όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται…
14 Αυγούστου 2012 στις 5:57 πμ
Ανώνυμος
Και για να επανέλθω αγαπητέ Dildo Dildex στο πνεύμα του πρώτου μου σχολίου, σου απευθύνω το ερώτημα:
Ένα μωρό μπουσουλάει στην Πλατεία Συντάγματος, μπροστά από τον Άγνωστο Στρατιώτη. Δίπλα, παραστέκονται οι Τσολιάδες, ακίνητοι. Η κυβέρνηση και οι βουλευτές, ακίνητοι. Η αστυνομία και οι μητροπολίτες, ακίνητοι. Οι συνδικαλιστές, οι επαναστάτες, οι αναθεωρητές, οι μεταρρυθμιστές, οι Μουλού, ΞουΜού, Βουντού, ο κόσμος, πλήθη ανώνυμων και ανένταχτων, επιστήμονες, αναλυτές, δημοσιογράφοι, σύμβουλοι, ακόμα και οι μετανάστες, όλοι ακίνητοι. Και πάει μια νυφίτσα να φάει το μωρό και όλοι εξακολουθούν να στέκονται ακίνητοι. Η νυφίτσα το τρώει το μωρό κι όλοι αρχίζουν και κυνηγάνε να ξεσκίσουν τη νυφίτσα. Εσύ πιστεύεις ότι το μεγαλύτερο κτήνος στην ιστορία είναι η νυφίτσα;
23 Αυγούστου 2012 στις 4:06 μμ
Dildo Dildex
είναι το τελευταίο σχόλιο που κάνω ανώνυμε σε δικό σου σχόλιο αφενός μεν γιατί απαντάς με ψευδοευφολογήματα σαν αυτό με τη νυφίτσα και το κτήνος (σταμάτα τις ψευδοαλληγορίες σαν κι αυτές κι απάντησε καθαρά: είσαι υπέρ ή κατά των επιθέσεων χρυσαυγιτών σε μετανάστες κυρίως αλλά και λοαδ και αριστερών και απεργών και πάει λέγοντας; είσαι υπέρ ή κατά της επιχείρησης «Ξένιος Δίας;» θεωρείς ότι οι μετανάστες είναι υπαίτιοι για την κρίση ή ότι είναι κι αυτοί θύματα της κρίσης; απάντησε πρώτα σε αυτά τα τρία αν μπορείς κι αν θέλεις, αν είσαι χρυσαυγίτης κοντολογίς ή υποστηρικτής των μεθόδων της πολύ απλά διάλεξες την πλευρά σου που είναι όμως η πλευρά που είναι το μακρύ χέρι του συστήματος που χτυπάει ωμά εκεί που το «επίσημο κράτος» δεν θέλει να φανεί ότι λερώνει τα χέρια του με αίμα… το τελευταίο φανταστικό σου σχόλιο το αφήνω ασχολίαστο γιατί δεν κάνει ούτε για σενάριο ε’κατηγορίας διήγημα
23 Αυγούστου 2012 στις 5:16 μμ
Dildo Dildex
στο σχόλιο μου στις 4:38 μ.μ. ήθελα να πω δουλέμπορους κι όχι λαθρέμπορους
24 Αυγούστου 2012 στις 11:31 πμ
j95
τι έλεγες λοιπόν για τον Ξένιο Δία;
25 Φεβρουαρίου 2014 στις 12:50 μμ
Ξένος ήμην και ου συνηγάγετέ με
[…] vlemma.wordpress.com […]