Aλλος με χειροπέδες προφυλακισμένος για χρέη προς το Δημόσιο, άλλος πουλάει το σπίτι του για να μην πάει φυλακή, άλλος λουφάζει και περιμένει τη σειρά του. Το λάιφστάιλ πέθανε, λένε. Δεν πέθανε τώρα, διορθώνω. Εχει πεθάνει από καιρό, τώρα εξαπολύθηκε η δυσωδία των πτωμάτων του.
Η εγχώρια βιοτεχνία του λαϊφστάιλ, εκδότες, μοντελίστ, δημοσιογράφοι, μοντέλες, γλάστρες, τηλεπερσόνες, πάρτι άνιμαλ, ντίλερ, κοθώνια, θύματα, γεννήθηκε στη δεκαετία του ’80 και άνθησε όσο κυκλοφορούσε ορμητική η δίψα της ανόδου, ο θαυμασμός για την αρπαχτή, και άφθονο μαύρο χρήμα. Εξέπνευσε όταν μαράθηκαν όλα αυτά. Παρήγαγε αέρα. Ηταν μια φούσκα, Η φούσκα, που μέσα της όμως περιείχε τον τοξικό αέρα του θράσους, του κυνισμού, την υπόσχεση της επιτυχίας, κι εντέλει τον αέρα της ματαίωσης και της διάψευσης.
Εξέφρασε το ήθος του μαύρου χρήματος, του χρήματος της αρπαχτής και του χρηματιστηρίου, δηλαδή τα χρυσά χρόνια του πρώτου ΠΑΣΟΚ, αλλά και τα χρόνια του εκσυγχρονισμού και της ολυμπιακής ευφορίας. Εντουτοις η αναμφίλεκτη επιρροή του εφαρμοζόταν ενδοφλέβια στα λαϊκά πλήθη, στους πελάτες: σε αυτά το Κλικ και οι επίγονοι έκαναν ενέσεις μαγκιάς και σεξισμού. Τα λαϊκά παιδιά από τις δυτικές συνοικίες και τη διψαλέα επαρχία ρουφούσαν συνταγές ανόδου διατυπωμένες σε καλιαρντο-ποπ, τα λαϊκά παιδιά κατανάλωναν τα εγχειρίδια της καλής κατανάλωσης και πείθονταν ότι δεν ζούσαν στο Μπουρνάζι αλλά στη Σάντα Μόνικα ή στο Μανχάταν. Κι αυτά τα διαβουκολευμένα πλήθη προσγειώνονταν άτσαλα από τον κόσμο του Κλικ στον κόσμο του σκληρού μεροκάματου, κι από κει στον κόσμο της πικρής χρεοκοπίας.
Τώρα όλοι μυρίζουν τη δυσωδία των πτωμάτων. Στην 25ετία της τροχιάς τους όμως πολύ λίγοι διείδαν τη σχέση αυτού του αισθητικού και πενυματικού σκουπιδιού με την σαθρή κοινωνία που εξέφραζε. Οι εκδότες και σκουπιδογεννήτριες εκαλούντο στα τηλεπάνελ να σχολιάσουν το εκλογικό αποτέλεσμα και την πολιτική σκηνή, εκαλούντο ως τιμητές της ελληνικής κοινωνίας, είχαν και έχουν στενές σχέσεις με κορυφαίους πολιτικούς, νυν και πρώην υπουργούς, έπαιρναν υπερδάνεια από τις «κουτές» τράπεζες, άντλησαν δισεκατομμύρια δρχ. από το Χρηματιστήριο, μπαινόβγαιναν στις επαύλεις του μεγάλου χρήματος, έκαναν μπίζνες και κολεγιές. Οι ισχυροί τούς χρησιμοποιούσαν, σαν διασκεδαστές, σαν πλυντήρια, σαν βαποράκια, σαν παπαγάλους. Αλλά και συναγελάζονταν, έπιναν και γελούσαν μαζί· διότι είχαν κοινό το έθος και την κουλτούρα. Μεγαλοπαράγοντες και φτωχοδιάβολοι μοιράζονταν τον ίδιο πολιτιστικό ορίζοντα, είχαν ίδιες αισθητικές ααναζητήσεις, ίδιες πνευματικές ανησυχίες. Αργά τη νύχτα, μετά το Μέγαρο των χορηγιών, μετά τα ακριβά ρεστωράν, όλοι κατέληγαν στον Μαζωνάκη και την Πέγκυ Ζήνα. Ολοι.
Ολοι, οι ίδιοι, συνωστίζονταν στα αριθμημένα και στα VIP των γηπέδων, γαύροι και βάζελοι, χειροκροτητές προέδρων και συνδαιτημόνες λαμογιών, περιστοιχισμένοι από μπράβους και νονούς. Ολοι, οι ίδιοι, έκαναν ρεζερβέ στα στέκια της Μυκόνου, κι αργότερα έχτιζαν φαραωνικές επαύλεις αυθαίρετες στις αλωθείσες Κυκλάδες. Οι ίδιοι που πηδούσαν από κότερο σε κότερο.
Την είχε καταλάβει ο Τσουκάτος τούτη τη γενετική σχέση, είχε δει ότι κι ο Γιώργος Παπανδρέου προτιμούσε το Κλικ για συνεντεύξεις περί αειφορίας και free μαριχουάνας, εξ ου και συμβούλευσε τον εκσυγχρονιστή Σημίτη να συνάξει το ΠΑΣΟΚ στο μοδάτο Βαρελάδικο ― όπερ και έπραξε ο καλβινιστής πρωθυπουργός. Ας είναι.
[edit: O K. Σημίτης την τελευταία του ουσιαστική συνέντευξη πριν τις εκλογές 2000 και την πρώτη μετεκλογική την παραχώρησε στο Nitro. Στο ίδιο έδωσε συνέντευξη και ο Κώστας Μητσοτάκης]
Ας ξύσουμε τη φτενή χρυσομπογιά, που γράφει κλικ, μαξ, φλας, νίτρο, φρι πρες, σταρ, δεν ξέρω γω τι. Ο τσίγκος, από κάτω, είναι χτυπημένος με τατουάζ «ΠΑΣΟΚ for ever», «χρήμα über alles», «σκυλοπόπ», «κλεπτοκρατία». H βιοτεχνία μεταποιούσε φτηνά υλικά και τα πουλούσε σαν Greek Dream. Η κλεπτοκρατία χρειαζόταν όργανα ιδεολογικής κυριαρχίας πολυδύναμα, πέρα από την επίσημη προπαγάνδα. Το λάιφστάιλ ήταν αυτό ακριβώς το όργανο υπόγειας, αθέατης, διαβρωτικής προπαγάνδας, όργανο εκμαυλισμού και κυριαρχίας: πλάσαρε την παράγκα για παλατάκι, κι ο φτωχοδιάβολος μες στην παράγκα χόρταινε την απληστία του με ηδονοβλεψία και ψευδαίσθηση: μπορούσε να ξοδέψει τρία μηνιάτικα ή ένα διακοποδάνειο για μια βδομάδα στη Μύκονο, να κολυμπήσει πλάι στα σελέμπριτι και να ψωνίσει Gavalas.
Πολλοί βιοτέχνες του λάιφστάιλ κυκλοφορούν ακόμη στα μήντια, ξεπουπουλιασμένοι, κυνηγώντας το μεροκάματο του κλόουν με το πλατινένιο ρινοδιάφραγμα, άλλοι ξεπλένονται ως δημοσιογράφοι αφού ξέπλυναν χρήμα, άλλοι υποδύονται τους ξινούς τιμητές και τις Αντουανέτες. Οι περισσότεροι ξέπεσαν. Η παράγκα κατέρρευσε, τα σελέμπριτι θρηνούν στο Μεταγωγών και στα πρωτοδικεία, ξεπουλάνε Ντόλτσε ε Καμπάνα, Καγιέν, Λέξους και σπίτια.Οι μαικήνες τους κάνουν ότι δεν τους ξέρουν, δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα. Μαζί με την παράγκα όμως καταρρέει και η χώρα που τους ανέχθηκε, τους έθρεψε, τους μιμήθηκε και τους θαύμασε.
[ edit 2: 16 Μαΐου 2010 γράφαμε στην Καθημερινή κάτι παρόμοιο, στο πλαίσιο ενός αφιερώματος: Lifestyle, η ζωή ήταν δανεική… ]
[ edit 3: Στις 22 Απριλίου 2001, στην Καθημερινή, Από το lifestyle στην άποψη ― βερεσέ ]
42 Σχόλια
Comments feed for this article
4 Φεβρουαρίου 2012 στις 10:34 μμ
Χανς
Δεν θεωρείτε χειρότερη τη λογική life style που άφησε τo life style το ίδιο; Νομίζω ότι το life style άφησε πίσω του μία μεθοδολογία/ένα βηματισμό/ένα pattern τέλος πάντων, που με κάποιον τρόπο διαχύθηκε παντού.
Να δώσω παράδειγματα για να γίνω κατανοητός.
Η Athens Voice και η Lifo παρότι φαινομενικά εναλλακτικες και ανεξάρτητες στην ουσία πουλάνε art life style. Ότι δηλαδή πρέπει να πας στα συγκεκριμένα στέκια και εκθέσεις, να ακους τη συγκεκριμένη μουσική και να θαυμάζεις τους συγκεκριμένους ανθρώπους ως πρότυπα.
Και η ζημιά είναι χειρότερη όταν σου υπαγορεύεται στην ουσία ένα μοντέλο το οποίο κυριαρχεί στη μουσική, στο θέατρο, στα εικαστικά, στις εκθέσεις κοκ.
Το life style πεθαίνει. Η κληρονομιά του;
6 Φεβρουαρίου 2012 στις 12:46 πμ
Periklis
Ποιοι εκδιδουν την Athens Voice; Ποιοι αρθρογραφουν; Μηπως η μεταλλαξη του lifestyle; Και ποιοί χρηματοδοτούν; Ο Μεσαιος Χωρος που θα εκσυγχρονίσει την κοινωνία;
Ορθη η παρατηρηση. Εχω ακουσει οτι μετα την πυρηνικη καταστροφή το ειδος που μεταλλασεται και προσαρμοζεται στο νεο περιβαλλον ειναι οι κατσαριδες. Για να γλυτωσεις από αυτες ο πλέον σιγουρος τρόπος ειναι το πατημα με το τακούνι…
6 Φεβρουαρίου 2012 στις 5:04 πμ
no frost
Σωστή παρατήρηση. Στο κάτω κάτω ούτε ο Κωστόπουλος που κάποτε έβγαζε εξώφυλλο στο κλικ το κορυφαίο κουίζ «Σε ποιόν ανήκει αυτός ο κώλος» καταβαραρθρώθηκε, αντιθέτως πλασσάρεται σήμερα πρώτο τραπέζι πίστα να «κρίνει» πατινάζ παρεούλα με τον Κωστάλα..sic..ο Ψινάκης παραιτήθηκε λόγω «κακής ποιότητας» θού Κύριε φυλακί..κλπ..ούτε ο «Κομιστής» σταμάτησε το οπτικό νταβατζιλίκι στην τηλεόραση και τις μπάρες όπου τρίβονται βίζιτες κλπ. κλπ. Οπότε πως απόθανε το λάιφ στάιλ;Και γιατί αναφέρετε μόνο τα φρή ταχα πρές; Το «Θέμα» δηλαδή έχει… κουλτούρα;Κάτω απο το Κατάρ! Και μετά σας φταίνε τα τούρκικα που είναι αριστούργημα μπροστα σε κάτι δικά μας…
3 Σεπτεμβρίου 2013 στις 2:11 μμ
αρια τσάο
συμφωνώ με όλα και θυμάμαι κάτι πολύ απλοικό που έλεγε ο συγχωρεμένος ο παππούς μου : όλα προπαγάνδες είναι. Μήπως δεν είναι;………..
4 Σεπτεμβρίου 2013 στις 2:38 μμ
dac
Για κάποιο λόγο πιστεύω πως μόνο οι παράγοντες του πάλαι ποτέ life style καταρρέουν.
Παρ’ όλα αυτά το ίδιο το «life style» εξακολουθεί να υπάρχει στο αίμα του γεννίτσαρου Έλληνα.
Απλά, περιμένει τους νέους Μεσσιες να προωθήσουν τα εσώψυχα συμπλέγματά του.
Πάντα θα ονειρεύεσαι Louis Vuitton ανθρωπάκο. Πάντα τη χλιδή με δανεικά φράγκα.
Ά ρε Καζαντζάκη. Γι αυτήν την ευθύνη μιλούσες?
4 Φεβρουαρίου 2012 στις 11:41 μμ
ο δείμος του πολίτη
Κατέρρευσε η παράγκα δε λέει τίποτα
5 Φεβρουαρίου 2012 στις 2:37 πμ
dimitris rousounelos
Tώρα εγώ γιατί πιστεύω ότι ξεπουλάνε το φαίνεσθαι ενώ έχουν καβατζώσει τα απαραίτητα για την θριαμβευτική τους επάνοδο;
Αλίμονο στον κοσμάκη.
3 Σεπτεμβρίου 2013 στις 7:19 πμ
ANG
Αυτό πιστέω και εγώ.
5 Φεβρουαρίου 2012 στις 2:52 πμ
Ευγενία Λουπάκη
Εξαιρετικό! Ν’ αγιάσει το χεράκι που τόγραψε!
5 Φεβρουαρίου 2012 στις 5:01 πμ
Angelos Nousdilis
Μέχρι τελείας συμφωνώ. Να είσαι καλά!
5 Φεβρουαρίου 2012 στις 5:23 πμ
Dead Posts Society
ό,τι πιο εύστοχο έχω διάβασει επί του θέματος. Chapeau
5 Φεβρουαρίου 2012 στις 8:17 πμ
Χρήστος
Αχ βρε Μαλβίνα, μόνο εσύ θα μπορούσες να τους ξεφωνίσεις, κατάλληλα: «Έξω @ούστη απ’ την παράγκα».
5 Φεβρουαρίου 2012 στις 8:21 πμ
Καίτη Παρτάλη
Μια απορία έχω. Μήπως όλοι αυτοί εμφανίζονται τώρα ότι πτωχεύουν (οι επιχειρήσεις τους φαντάζομαι και όχι οι ίδιοι προσωπικά) για να δείξουν στον κόσμο ότι και αυτοί υποφέρουν με την κρίση; Μήπως είναι και αυτό άλλο ένα κολπάκι για αποκοιμίσουν τον κόσμο; Να φανούν θύματα της κρίσης για να γλυτώσουν το τομάρι τους;
3 Σεπτεμβρίου 2013 στις 6:28 μμ
athina kastreou
Αυτό λοιπόν αναρωτιέμαι και’γω! Ο Κωστόπουλος πριν δύο χρόνια βγήκε με ύφος αστέγου της ομόνοιας και φώναζε ότι αδίκως τον κατηγορούν για τη κατάντια των νέων και ότι ήταν ένα φτωχό παιδί από το Βόλο που ενώ δούλευε πολύ τη πάτησε και χρεοκόπησε ως άλλο ένα θύμα του συστήματος.. Έλεος!!!! Όλοι του οι υπάλληλοι όμως μένουν απλήρωτοι και αυτός παραθέριζε φέτος και φωτογραφιζόταν στα ΔΙΑΦΟΡΑ νησιά οικογενειακώς! Άρα τελικά μήπως απλά κλείσαν τις επιχειρήσεις τους αφήνοντας στο δρόμο χιλιάδες κόσμο ο καθένας μόνο και μόνο για να μη χάσουν κάποια από τις πλούσιες συνήθειες τους;
5 Φεβρουαρίου 2012 στις 11:03 πμ
Lou
Γράφετε και σκέφτεσθε πάντα με ενδιαφέροντα τρόπο. Έχω ,όμως, μερικά ερωτήματα που αφορούν το επάγγελμά σας: αυτοί οι λαϊφστυλίστες δεν άνοιξαν το δημοσιογραφικό επάγγελμα στους πλέον άσχετους; Δεν καθιέρωσαν τελικώς ,ποσοτικά και ποιοτικά, ένα είδος βιωματικού σχολίου όπου υπηρετείται περισσότερο η ισχύς της υπογραφής και λιγότερο αυτό που λέγεται; Δεν πέρασε αυτό το ναρκισσιστικό εγώ του ασαφούς λόγου, αυτή η ποιητική του τίποτα, ακόμα και στις σελίδες της ευπρεπούς «Κ»; Δεν βρήκαν όλοι αυτοί οι βιωματικοί ανοιχτό μικρόφωνο ακόμα και σε αριστερούς σταθμούς, όπως μια ,από την αντίθετη όχθη, «ποιητική» φωνή που σας στέλνει συγχαρητήρια πιο πάνω; Δεν καθιέρωσαν όλοι αυτοί ένα είδος πολιτιστικής «σιελόρροιας» όπου ο οποιοσδήποτε παραθέτει όποιον ποιητή ή φιλόσοφο του είναι χρήσιμος για να κλείσει τη φράση του; κλπ κλπ Δυστυχώς η επιρροή όλων αυτών των αναλφάβητων κομψευάμενων στη διαμόρφωση του δημοσιογραφικού επαγγέλματος στην Ελλάδα είναι τραυματικά καθοριστική και παρεισφρέει ακόμα και εκεί που κανείς δεν το φαντάζεται.
5 Φεβρουαρίου 2012 στις 11:12 πμ
roulis
Συμφωνω με τον Χανς παραπάνω. Για μια πιο ενδελεχή προσέγγιση του θέματος κ. Ξυδακη μπορείτε να δείτε στο http://leninreloaded.blogspot.com/2012/02/blog-post.html
5 Φεβρουαρίου 2012 στις 12:52 μμ
Ηλίας Παγωνάκης
Συμφωνώ απόλυτα με τα γραφόμενα.
Από τα καλύτερα που έχω διαβάσει για το θέμα του χυδαίου νεοπλουτισμού.
Γιαυτά τα υπερεκτιμημένα Τίποτα,που με τον πιο χυδαίο και επιδεικτικό τρόπο έδειχναν σαν ύπατη αξία της κοινωνικής συμπεριφοράς τους, το έχει και όχι το είναι.
Το κακό για μας είναι ότι αναπνέουμε την δυσωδία από αργή τους σήψη.Και θα την αναπνέουμε για πολύ ακόμη.
5 Φεβρουαρίου 2012 στις 1:06 μμ
doleo
Eντελώς ανώδυνο το κειμενάκι σου, σήμερα που βρισκόμαστε υπό κατοχή
3 Σεπτεμβρίου 2013 στις 7:21 πμ
ANG
Μετα συγχωρήσεως αλλά… Ασε μας κουκλίτσα μου.
5 Φεβρουαρίου 2012 στις 4:01 μμ
Δάφνη Χρονοπούλου
Όλα σωστά και με ακρίβια ειπωμένα (όπως συνηθίζετε) μόνο.. γιατί, γιατί ανακατεύετε τη ‘free μαριχουάνα’ με μία νύξη βλαβερή γι αυτό το τόσο σημαντικό ζήτημα που ίσως είναι τρόπος ζωής μα δεν είναι ‘life style’ επιλογή; Λυπήθηκα.
5 Φεβρουαρίου 2012 στις 5:27 μμ
Lesvosnews.net
και το life style καταρρέει χωρίς κρότο…χωρίς το κρότο της ύπαρξης τους
5 Φεβρουαρίου 2012 στις 7:02 μμ
Aristo
Telika to simantikotero einai i epagrypnisi tou kathenos. Prepei oi polites na einai diarkos se egrigorsi kai na min ‘tsibane’ akrita se ola afta ta ilithia kai koblexika pou prospathoun kapoioi na tous perasoun os axiologa.
5 Φεβρουαρίου 2012 στις 9:01 μμ
Το λαϊφστάιλ θρηνεί στο Μεταγωγών | Μέσα Ελλάδα
[…] https://vlemma.wordpress.com/2012/02/04/lifestyle-metagogon/ Rate this: Share this:PrintFacebookEmailLike this:LikeBe the first to like this post. This entry was posted in πολιτική ανάλυση, Κριτική του πολιτισμού, Νίκος Γ. Ξυδάκης and tagged Μεταπολίτευση, ΠαΣοΚ, εκπασοκισμός, κλεπτοκρατία, λαϊφστάιλ, μικροαστική τάξη, νεοελληνική ιδεολογία. Bookmark the permalink. ← Κάθε λαός χτίζει το δικό του οχυρό. Έλληνες, Ρώσοι, Ισπανοί και Ινδοί απέναντι στις οδύνες […]
5 Φεβρουαρίου 2012 στις 10:55 μμ
Το λάιφστάιλ θρηνεί στο Μεταγωγών « a r t.f i x
[…] Γράφει ο Νίκος Ξυδάκης/ vlemma […]
6 Φεβρουαρίου 2012 στις 1:42 πμ
Ερρίκος
Κύριε Ξυδάκη γιατί κλωτσάτε το πτώμα;
Δεν σάς αρκεί ότι πέθανε;
Σα να έχετε προσωπικά απωθημένα.
Κι αφού εμπλέκετε το free press (κι άλλα απωθημένα διακρίνω εδώ, που σας θολώνουν την κρίση, διότι τα δύο έντυπα που εξυποννοείτε ούτε μπουζουκοκαταστάσεις ούτε φτήνειες προωθούν -αντίθετα βοήθησαν στην άνθηση της εναλλακτικής σκηνής στη μουσική και στο θέατρο) γιατί γράφατε προ 2-3 εβδομάδων ένα κομμάτι σε κάποιο από αυτά;
6 Φεβρουαρίου 2012 στις 12:24 μμ
Λοταρ Ματεους
Ερρίκο μην κλαψουρίζεις ενοχικά. Σου απαντούν καταλλήλως τα 2 πρώτα σχόλια. Ξαναδιάβασετα.
6 Φεβρουαρίου 2012 στις 3:24 μμ
Το λάιφ-στάιλ θρηνεί στο Μεταγωγών | στη γαλαρία... blog
[…] του Ν.Ξυδάκη (από το βλέμμα) […]
6 Φεβρουαρίου 2012 στις 4:29 μμ
Nikos
Πού ήσουν εσύ τόσα χρόνια δυναμικέ/η αρθρογράφε μου;
Πού δούλευες; Πόσες φορές έκανες μόκο;
Από ποιά θέση σήμερα τους κατηγορείς;
3 Σεπτεμβρίου 2013 στις 7:24 πμ
ANG
Ο αρθογράφος δούλευε εκεί που δουλεύει κα σήμερα και ποτέ δεν έκανε «μοκο» όποιος τον παρακολουθεί το ξέρει.
6 Φεβρουαρίου 2012 στις 7:14 μμ
aspa
ηταν και παραμενει -πιο φτωχικη-μια κατασταση που θαλεγε κανεις οτι ολοι μαζι πανηγυριζαμε για την καταχτηση του ανυπαρκτου.αποτην προσωπικη πλευρα το λαιφσταιλ στην μετωπικη πληρωμη της αβασταχτης κουλτουρας μεστα ιδιαιτερα λομπι της γαλλικης σαμπανιας που ετσι και τυχαινες με πληρωμενο εισητηριο σε μεγαρο μουσικης εβλεπες τα οπισθια των κυριων του συλλογου η των τζαμπατζηδων υπογραμμισμενων κουλτουριαρηδων.ουτε το ενα αλλα ουτε και το αλλο
ηθελα να βλεπω να χορευω και να γευομαι χωρις υποθηκευση της απλοτητας που κοστισε πολλα γραδα
6 Φεβρουαρίου 2012 στις 10:01 μμ
Το λάιφστάιλ θρηνεί στο Μεταγωγών | UDemand
[…] ΠΗΓΗ Share this:Like this:LikeBe the first to like this post. This entry was posted in ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ by UDemand. Bookmark the permalink. […]
7 Φεβρουαρίου 2012 στις 3:06 μμ
Το λάιφστάιλ θρηνεί στο Μεταγωγών … « AntilogosBlog
[…] [ edit 3: Στις 22 Απριλίου 2001, στην Καθημερινή, Από το lifestyle στην άποψη ― βερεσέ ] Πηγή : Vlema.gr […]
7 Φεβρουαρίου 2012 στις 3:28 μμ
Γιάννης Β
Ας πάνε όλοι αυτοί να πνιγούνε. Τι με ενδιαφέρει εμένα καθώς και πολλούς άλλους σαν εμένα που ποτέ δεν ακολουθήσαμε τα χνάρια τους και την υποκουλτούρα που ανέπτυξαν. Δεν καταλαβαίνω γιάτί όσοι δεν συμμετείχαν σε όσα περιγράφονται θα πρέπει να πληρώσουν τη νύφη μάζι με όλους του άλλους που δεν κατάλαβαν ποτέ τι παίζει.
Υπάρχουν πολλοί που πάντα αποδοκίμαζαν όσα σχολιάζετε και σήμερα πληρώνουν χαράτσια, φπα, είναι άνεργοι κλπ, δεν αγόρασαν ΚΛΙΚ, ΝΙΤΡΟ κλπ, αλλά παρακολούθησαν άλλα πρότυπα και άλλες αρχές. Δεν είμαστε όλοι ίδιοι.
Προσωπικά, ούτε δάνειο πήρα για να πάρω πολυτελείας αυτοκίνητο, ούτε φέσωσα καμοία τράπεζα για να πάρω και καλά «πολυτελείας» μεζωνέτα, ούτε διακοποδάνειο για να πάω στη Μύκονο διακοπές.
Ότι έκανα τα έκανα με τα χρήματα που έβγαλα με πολύ κόπο και προσπάθεια, δεν εξαπάτησα κανένα και δεν ανέχομαι να με τσουβαλιάζουν μαζί με τα λαμώγια.
Το τσουβάλιασμα, του τρόπου και της αντίληψης ζωής μήπως είναι ότι χειρότερο και λαϊκίστικο.
Μήπως συμφέρει υτούς που κατακρίνετε, για να βουλώσουν στόματα και να περνάνε τις γραμμές τους. Μήπως συμφέρει και τα λαμώγια για να καλύψουν τις απρέπειες τους?
8 Φεβρουαρίου 2012 στις 4:49 πμ
takis tranos
ΕΣΤΩ ΑΡΓΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ.ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ Κ.ΞΥΔΑΚΗ.ΑΛΛΑ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΟΥΣ.ΜΠΟΡΕΙ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΟΥΝ ΑΛΛΑ Ο ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΡΙΕΡΑ ΣΤΟ ΚΛΙΚ ΠΡΟΒΑΛΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΕΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
8 Φεβρουαρίου 2012 στις 11:08 πμ
Το λάιφστάιλ θρηνεί στο Μεταγωγών « a r t.f i x
[…] Το λάιφστάιλ θρηνεί στο Μεταγωγών Γράφει ο Νίκος Ξυδάκης/ vlemma […]
10 Φεβρουαρίου 2012 στις 11:02 πμ
τοξοτης
ΑΜ ΔΕ!ΜΟΛΙΣ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΚΟΥΡΝΙΑΧΤΟΣ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΡΧΟΝΤΟΧΩΡΓΙΑΤΗΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ,ΔΗΛ.ΑΜΟΡΦΩΤΟΣ.
10 Φεβρουαρίου 2012 στις 7:19 μμ
Αγγελική
Εξαιρετικό κείμενο! Δεν είμαι τόσο αισιόδοξη, βέβαια, ως προς την ολοκληρωτική κατάρρευση αυτής της ελεεινής παράγκας του life style αλλά η σκιαγράφηση σε θαυμάσια γλώσσα που τα κόκκαλα τσακίζει- αν και ο χώρος αυτός αποτελείται από ασπόνδυλα- είναι απόλυτα επιτυχής.
24 Φεβρουαρίου 2012 στις 1:14 πμ
Το λάιφστάιλ θρηνεί στο Μεταγωγών « Ανταποκριτής | Correspondent
[…] το βλέμμα Rate this: Μοιράσου το | […]
25 Φεβρουαρίου 2012 στις 12:52 πμ
Baggelis
Πόσο δίκιο έχεις! Αν σε είχα μπροστά μου θα σε ασπαζόμουν! Όχι γιατί δεν τα ξέραμε όλα αυτά αλλά γιατί τα περιέγραψες με ένα τρόπο που δε θα μπορούσαμε. Τα νιώθαμε όμως και βλέπαμε όλη αυτή την ψευτιά. Να είσαι σίγουρος ότι πέρα από τη δική σου άποψη, εξέφρασες με τον καλύτερο τρόπο την άποψη πολλών ανθρώπων που ισως να μη μπορούσαν να την αποτυπώσουν τόσο γλαφυρά στο χαρτί. Άξιος!!
3 Σεπτεμβρίου 2013 στις 10:14 πμ
ΙΩΑΝΝΗΣ
Να το ανεβάζουμε κάθε μέρα και να το διαβάζουμε κάθε μέρα.
3 Σεπτεμβρίου 2013 στις 8:22 μμ
konstantinos
Όλους εσάς τους ντεμέκ αριστερούς που κόπτεστε και εξεγείρεστε κατά του «lifestyle» δε σας είδα να επαναστατείτε όταν ο Κωστόπουλος και ο κάθε Κωστόπουλος σας έκανε κάτι από τίποτα. Όσο και να τον αντιπαθώ, έφερε στα μίντια ριζικές αλλαγές και έδωσε δουλίτσα σε πολλούς -ει μη στους περισσότερους- εξ αυτών που σήμερα φτύνουν το κουφάρι του…
10 Σεπτεμβρίου 2015 στις 2:57 μμ
Το λάιφστάιλ θρηνεί στο Μεταγωγών | ErgasiaNews
[…] ανέχθηκε, τους έθρεψε, τους μιμήθηκε και τους θαύμασε. https://vlemma.wordpress.com Share this: 2012-02-05 […]