Brand New Logo: The Karyatis series

Στην Ελλάδα το κράτος πάσχει από αναγνωρισιμότητα. Δεν έχει corporate image, δεν διαθέτει αναγνωρίσιμο brand name. Ενώ ο Γρηγόρης, η Emporiki, η Vodafone έχουν. Μάλιστα. Γι’ αυτό λοιπόν το κράτος είναι ανυπόληπτο, γι’ αυτό είναι αναποτελεσματικό. Διότι δεν διαθέτει εικόνα. Το ντεμοντέ εθνόσημο στα κρατικά έγγραφα και η σημαία στα κτίρια δεν αρκούν.

Αρα; O υπουργός Πολιτισμού ξεκίνησε από τα στοιχειώδη: σαν επιμελής μάνατζερ παρήγγειλε αναγνωρίσιμο λογότυπο για το υπουργείο. Και να τα βίντεο, οι παρουσιάσεις, τα Powerpoint, τα σλόγκαν: «Επαναδιαπίστευση των ελληνικών συμβόλων και αξιών». Μάλιστα. Το κράτος είναι επιχείρηση, μαγαζί· επείγεται για image, διψάει για brand building. Ολα τα υπόλοιπα, η στρατηγική, η δράση, το έργο και το όραμα, θα ακολουθήσουν.

Η επανίδρυση του κράτους ξεκίνησε: από το image.